Deel 2van t verhaal... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tanja Alberts - WaarBenJij.nu Deel 2van t verhaal... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tanja Alberts - WaarBenJij.nu

Deel 2van t verhaal...

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

01 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi iedereen,(t gaat niet zoals t moet gaan)
grand palace is erg groot mooi en kunstig om te zien hoe ze het gebouwd hebben in de tempel geweest waar de emerald Boeddha staat deze word per seizoen gekleed ..naar binnen op je blote voeten ..op je hurken zitten en dan gaan de meeste thaise mensen in de gebedshouding ..daarna naar what poo geweest (liggende Boeddha van 46meter lang gemaakt van goud en parelmoer ☺️ Teruggegaan met de tuk tuk ..Vanav nog even door de markt gelopen om vervolgens heerlijk te gaan eten en m'n avond afgesloten met een Thaise massage wat echt een aanrader is! Je komt er dan achter in hoeveel bochten een mens gezet kan worden

• 01 Juli 2014 - 18:57

Pappa:

ziet er leuk uit en veel plezier pp & mm XXXX

• 01 Juli 2014 - 20:21

Mijja:

Leuk om te volgen, lekker gaan genieten!

• 01 Juli 2014 - 22:52

Gert:

Mooi om zo bij te kunnen houden wat jij beleefd. Krijg zin om zo naar je toe te gaan. Enjoy!

• 05 Juli 2014 - 12:35

Tanjaalberts:

Hi meis,

Ik hoop dit reageren werkt. Zo te lezen heb je het naar je zin. Vooral de massage bevalt je erg goed. Ik had niet gedacht dat jij je zo snel zou overgeven aan de Thaise massage. Alleen daarvoor zou ik graag naar Thailand gaan. Ja ze leggen je in allerlei bochten en houdingen, maar ze pakken al je spieren en gewrichten aan. Een hele nieuwe ervaring voor je he?????????? Hahaha. Geniet er maar lekker van hoor!!!! Groetjes Jo