vertrek aanstaande zondag!!:) - Reisverslag uit Noordscheschut, Nederland van Tanja Alberts - WaarBenJij.nu vertrek aanstaande zondag!!:) - Reisverslag uit Noordscheschut, Nederland van Tanja Alberts - WaarBenJij.nu

vertrek aanstaande zondag!!:)

Blijf op de hoogte en volg Tanja

01 Januari 1970 | Nederland, Noordscheschut


Hey iedereen, hier mijn eerste berichtje...ik heb m'n backpack klaarstaan en heb er erg veel zin in!!
Aanstaande zondag zal ik om 22uur vertrekken met etihad airways richting Bangkok. Ik heb nog een tussenstop van 2uurtjes in abu dhabi.
Ik zal maandag rond 13uur Nederlandse tijd in Bangkok zijn en dan is het daar 18uur.
De reis begint in Bangkok en ik zal maandag richting kachanaburi gaan dit plaatsje ligt aan de river kwai en zal hier slapen op een bamboevlot.
Daarna richting ayuthaya en zal daar op de nachttrein naar chang mai stappen om de volgende dag daar aan te komen.
Hier blijf ik een aantal dagen en zal dan1dag naar de olifantenopvang gaan the elephant nature parc,om samen met de olifanten de jungle te gaan.;)
De dag erna ga ik richting het zuiden om uiteindelijk op het eiland koh phangnan te belanden:))
Ik ben erg benieuwd en heb er erg veel zin in!!en zal jullie zodra ik WiFi heb ,op de hoogte houden!!;)

Liefs xxx tan
Verstuurd vanaf mijn iPad

  • 28 Juni 2014 - 09:11

    Sam En Grietje:

    Hallo Tanja.

    Leuk dat je ons allemaal op de hoogte houdt van je belevenissen.
    Een grens verleggend avontuur.
    Heel veel genieten toegewenst en tot later.

    Groetjes Sam en Grietje.

  • 28 Juni 2014 - 09:15

    Chantal :

    Hey meid!

    Spannend allemaal hoor! Ik krijg er de kriebels al van.... Ik wens je heel veel plezier en wacht op je blog vanaf daar :-))

    Liefs Chantal en de rest van de familie

  • 28 Juni 2014 - 10:10

    Janet:

    Lieve Tanja,

    Ik wens je een hele mooie reis.
    Mooie ervaringen.

    liefs Janet

  • 28 Juni 2014 - 10:21

    Harriet :

    Het gaat nu echt beginnen Tanja. Heel veel plezier, een goede reis en geniet ervan.

  • 28 Juni 2014 - 10:50

    Marianne:

    Hey Tanja!

    Ik wens je een hele fijne reis en heel veel plezier en doe rustig aan
    Groetjes Marianne

  • 28 Juni 2014 - 23:06

    Lena En Jan :

    Hallo Tanja
    Eindelijk is het dan zover, ik weet nog het moment dat je het vertelde in de duikvereniging. Het leek toen nog zo ver weg! We wensen je heel veel plezier , pas goed op jezelf ! En geniet van al die mooie momenten en indrukken! Leuk dat je iedereen op deze manier op de hoogte houdt . Dikke knuffel en kús

  • 29 Juni 2014 - 12:24

    Joke:

    Vandaag gaat het gebeuren wij brengen jouw straks naar schiphol word vast een fijne vakantie liefs mamu

  • 29 Juni 2014 - 23:32

    André:

    Veel plezier! Have fun and take care!

  • 30 Juni 2014 - 14:39

    Cees:

    Hoi Tanja,

    goede reis, pas goed op jezelf, geniet van het land en de cultuur daar.

    groet, Cees

  • 30 Juni 2014 - 22:00

    Jennie En Niko:

    eindelijk is het dan zo ver.
    De reis is begonnen en het grote avontuur.
    We hopen dat je lekker slaapt op je bamboevlotje.
    Weltrusten voor straks en we kijken uit naar je volgende
    bericht.
    veel plezier en geniet er van.
    groetjes van ons en pas op je zelf
    jennie en niko.

  • 01 Juli 2014 - 10:50

    René & Marianne:

    Veel plezier gewenst en geniet van alle mooie dingen om je heen!!

  • 01 Juli 2014 - 22:31

    Ilse:

    Heee Tan.. Dit klinkt al leuk maar o zooo spannend.
    Veel plezier en tot je volgende blog..

    Liefs Ilse.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Noordscheschut

Tanja

Actief sinds 06 Mei 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 4183

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: